fredag

Om å ha litt forskjellige tanker-

Jeg har sånne vanskeligheter i livet mitt. Sånne med å klare å bestemme seg. For jeg har nemlig funnet ut at Korea er landet jeg burde dra og studere i først. For Korea har egentlig alltid vært det landet jeg har satt på sidelinjen og valgt å flytte til etter Taiwan. Tror det er fordi Taiwan oppdaget jeg først, derfor har det alltid vært det riktige å studere der først også. Jeg har aldri sagt noe om det, ikke til meg selv heller, men jeg har lenge hatt en slik følelse som sier meg at jeg kanskje burde dra til Korea ført, for det er jo det jeg følger mest med på hvis man skal legge vekt på musikk, filmer, kjendiser, osv. Taiwan elsker jeg bare. Det gjør jeg fortsatt, å dra til Taiwan og studere kinesisk vil alltid være en drøm. Men Korea er kanskje best å få ut av systemet først. Det har seg slik at jeg er en person som aldri klarer å glede meg i nuet, ser alltid frem til noe som skjer langt fremme i framtiden. Det jeg er redd for nå er at hvis jeg nå til sommeren drar til Taiwan, så vil jeg elske det, det vet jeg bare, men jeg har en følelse av at jeg alltid vil tenke på Korea som er framover i tid, glede meg til å dra dit. Seriøst!! Derfor skal jeg nå prøve å fokusere på Korea, men skal allikevel søke på skole i Taiwan, for sikkerhets skyld, da har jeg liksom det muligheten alltid åpen. 

Hadde jeg ikke snublet over bloggen til hun jeg nevnte tidligere, ville dette aldri ha skjedd. Men det er en bra ting, for det har fått meg til å ikke fortrenge det som kanskje har vært sant hele tiden. Noen ganger klarer jeg ikke å forstå meg selv!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com