fredag

Om misunnelse og drømmer-

Nå venter jeg pass om et par dager. Gleder meg til å få det slik at jeg kan begynne å søke på skole i Taiwan. Blir litt greit å vite at jeg er kommet et skritt nærmere. Det som er utrolig kjipt er jo det at svaret får jeg ikke før etter søknadsfristen som er i Juni! Det er seriøst lenge til. Skal jeg gå rundt i seks hele måneder og lure på om jeg kommer inn eller ikke?
Jeg kom over en blogg fra ei som nettopp har flyttet til Korea, og hun gjør på en måte akkurat det jeg vil og skal gjøre, bare det at hun Korea og jeg Taiwan. Men gjett hvem som er misunnelig?? Det er nesten som jeg ikke klare å vente til det er min tur å reise herfra og leve det livet jeg så gjerne vil ha! Det er jo åtte mnd igjen jo! Det er jo nesten et år! Hvem vil vente et år? Arrgh..

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com