torsdag

Om klasseturen I-

Fem dager varte Budapest-turen. Og jeg likte det helt til siste minutt. Vi gjorde ikke så grusomt mye at det gjorde noe, men det var nok allikevel med tanke på at det ble fordelt utover disse får dagene.

Jeg var i mitt vanlige gode humør.

Dag 2 dro vi til slottshøyden. Der var det fint. Det syntes hvertfall jeg.

Og det som var kult med det var det at vi fant den norske ambassaden på vei opp dit. Det var liksom kulest.
Det var så kult at det nesten fristet å stikke hodet innom for å si ''hei''.

Det var så grusomt deilig med sommer og sol. Vet det ikke er så lenge siden det var sommer, men når du bor på en regne-øy kan det føles som år.

Dag 3 dro jeg og Tonje J med guttene på luksus spa. Det ble 900 kr fordelt på ansiktsmassasje, kroppsmassasje, manikyr, pedikyr og mat. Det var egentlig ganske godt, men jeg hadde problemer med å holde meg i ro etter første post; ansiktsmassasje. Og jeg hadde latterkrampe stort sett alle de tre-fire timene vi var der.

Guttene var bare best. For de var kledd i kjole. Tihii..

Han snakket hele tiden om hvordan og hva han skulle gjøre for å få de stakkars Ungarske Jentene til å gjøre litt ekstraarbeid på han. Hvis du skjønner hva jeg mener?

Kameraet mitt ble fullt av bilder av han som liker å ta bilder av seg selv. Spesiellt six-packen liksom.

Det var jo også om å ha denne ligge-gjenstanden. Jeg fikk den en gang.

Drit kule liksom.

Siste dag skippet jeg og Mari middagen for at jeg skulle få ta meg tattovering. Så vi spiste kinamat. Min favoritt. Og jeg må si det at hun klarer seg utmerket med spise med spisepinnene.

Det gjorde egentlig ikke så vondt. Men det gjorde allikevel.

Jeg elsker den. Akkurat slik jeg ville ha den.

Og dette er siste kveld, hvor vi møtte tre Australske gutter som var så overlegne at vi ikke lenger visste hva vi skulle tro om dem egentlig. Ganske pene var de hvertfall, men vi fant fort ut at vi ikke ville snakke med dem så alt for lenge.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com