søndag

Om det som tydeligvis er sant-

Jeg har for en god stunds siden sendt inn et bilde av meg til en synsk dame som skulle ta en reading på meg. I dag fikk jeg de fire lange sidene om meg tilsendt på mail. Endelig. Det sa masse sant, samtidig som det var masse som jeg overhodet ikke likte, eller noe jeg overhodet ikke kunne klare å se for meg. Noen eksempler er jo det at jeg er veldig skoleflink (not), jeg er flink til matte (not), jeg er en person som tar på meg joggeskoene og tar meg en løpetur (eeehh?), jeg skal i løpet av de neste fem årene bli forlovet (nei!), jeg vil få tre barn innen jeg er fylt 35 år (dobbelt nei!!)!

Men sånne ting som at jeg har store språkferdigheter, eller at jeg skal reise mye til andre kontinenter, eller at jeg allerede neste år kommer til å flytte til utlandet, jo, det liker jeg veldig mye.
Jeg er også veldig naiv, og veldig godtroende. Og tydeligvis har jeg gode nok karakterer til å bli hva jeg vil, fra advokat til noe med helse. Akkurat den skjønner jeg ikke, for sist jeg så på karakterene mine passer de svært lite til å komme seg innpå noe som helst avanserte universitetsprogram. Uansett vet jeg hva jeg skal, så jeg ble litt skuffet over at ikke det kom med..
For egentlig så var alt sammen ganske riktig, alt sammen utenom det med skoleflink og matten. Det med barn og forlovelse kan jeg ikke akkurat si noe på, i og med at jeg ikke har kommet så langt enda. Men jeg kommer til å be hver kveld om at det hele er noe stort tull, for jeg har gedigre vanskeligheter med å se for meg selv forlovet ved en alder av 23. Det er meg det er snakk om liksom, og unger! Hva skal jeg med det?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com