torsdag

Om tidlige morninger som ikke er så tidlige allikevel-

Jeg tror ikke jeg var helt våken i dag, for jeg åpnet butikken uten å låse opp døra. Heldigivis er det to dører, en jeg ikke har kontroll på, så det var jo noen som spurte om det var meningen at den skulle være låst. Det skulle den ikke.

Jeg klarte også å skrive en M opp ned. Altså en W. Tenkte på M, men skrev W. Tanken på 9 timer på jobb er visst ikke den friskeste. Jeg får hvertfall gjort litt lekser, surfa litt på nettet (noe jeg egentlig ikke får lov til), lese og late meg litt.

Så til litt påskekrim: Klarer Camilla å holde seg unna sjokolade i en butikk hvor hun er omringet av det? Svaret får du i neste innlegg.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ka skjedd, greid du det? hehe

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com