lørdag

Om utdanning og Trondheim-

Jeg var i Trondheim på Torsdag. Det fordi vi skulle på utdanningsmesse som jeg virkelig hadde behov for. Jeg dro hvertfall ikke for å ha en unnskyldning for å ikke gå på skolen...
Da jeg, hun fra tyskland og tvillingene gikk den korte (lange etter min mening) veien til dit hvor messe var, møtte vi på en liten gjeng nydelige gutter på rundt 7-8 år, som var så nydelige at de spurte oss om vi var "lesbegjengen", og kalte oss for "horegjengen". Unger i dag blir så fort voksne.

Messen gikk unna etter en halvtime. Det var så mye å se, men så lite som var interessant. Jeg for min del likte kun den ene boden som var om Honk Kong, det triste var jo at det hadde ingenting med kinesisk å gjøre, bare realfag. Men om du lurer på om jeg fikk to blyanter med kina-tegn på, så gjorde jeg det altså. Jippii for det!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com