fredag

Om et mirakel-

Et mirakel har skjedd. Jeg har nemlig ryddet rommet! Og det frivillig. Jeg liker ikke når folk går inn på rommet mitt sånn helt uten videre når det er bomba, og med folk mener jeg mamma og pappa, så var like greit å få  bort rotet. Jeg er nemlig en veldig  ikke-organisert person. Ikke i det hele tatt egentlig. Tro du meg. Alt er et rot, og av en eller annen grunn er det slik jeg fungerer, med rot, jeg klarer til og med ikke å ha orden på dokumentene mine på skole PC-en. Ikke i det hele tatt. Ser du innpå dataen til hun som vet alt vil alt være kjempe lett å finne, men på mine dokumenter er det så og si umulig. Mapper har jeg og laget, med navn til de forskjellige fagene, men det har seg slik at jeg kaller dokumentene mine for noe som gjør at jeg har vanskeligheter med å finne dem igjen, jeg navnsetter nemlig dokumentene etter det som først ramler inn i hodet på meg. Sånn f.eks på et religion dokument som jeg kalte "religion dritt", og all religion er for såvidt "dritt", så derfor finner jeg liksom ikke det riktige dokumentet når jeg først skal ha det. Pluss at dokumentene ofte havner på feil mappe, eller så gidder jeg ikke putte dem på noen mappe i det hele tatt. Men egentlig så har jeg vel et ganske organisert rot *host*. Sånn bortsett fra når skolebøkene ikke er å finne, eller når gymskoene har vært borte i flere uker, osv...

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com