tirsdag

Om mine gode nyttårsforsetter-

Bare så du får littegranne oversikt, så er et par av mine nyttårsforsetter er det å slutte å spise godteri (en mnd av gangen, trenger ikke være he~le året), og å følge med i timene litte granne mer, for jeg er allerede kjempe flink til det, PC skjermen min er alltid nede når det ikke skal brukes. *host*. Mitt første forsett har til nå funket kjempe bra, har ikke spist noe godteri (unntatt da jeg tok meg en liten sjokoladebit fem minutter etter tolv. Det var fortsatt ferskt, vanskelig å huske). Det andre forsettet har jeg egentlig bestemt meg med å begynne med etter januar, da det nye semesteret starter. Hva er vitsen med å forandre på noe nå som det gamle fortsatt er her? Hmm..

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com