torsdag

Om min mor som beveger seg mot det moderne-

Nå har jeg hjulpet mamma med å få seg blogg. Det var forsåvidt jeg som tok meg av all skrivinga. Så det så.
Uansett, det var faktisk veldig gøy, jeg fant på ting som handla om henne, og hun skulle korrigere meg om det skulle bli med eller ikke. Når det kom til hva arbeidet hennes er visste hun ikke om hun skulle ta det med eller ikke. Jeg sa at det måtte hun, det var bare å skrive ned yrket hennes - logikk leder, som dessverre ikke  heter logikk leder, men logistikk leder. Jeg var alltid sikker på at det var logikk, og det er det jeg har sagt til alle som har spurt meg, så jeg vet ikke hvor det gikk galt altså. Favoritt musikk var jo også viktig å ta med. Vi begge funderte litt over dette, for mamma er ikke akkurat den personen som har proppene i ørene med Ipoden på Volum; Høyt.

- Hører ikke på musikk. Blir kvalm. Var egentlig mitt forslag, for det er det som er sant. Er man på en butikk med mamma vil hun fortest mulig ut igjen, for musikken gjør henne kvalm.

Det oppstår alltids problemer. Da mener jeg ting som at hun føler seg tryggest med å være anonym, mens jeg ikke har noen problemer med å skrive personnummeret mitt med skriftstørrelse; Stor på et blogginnlegg helt for seg selv. Enkelte steder klarte jeg å overtale henne til å gjøre litt som jeg sa. For jeg vet liksom alltid best.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com