lørdag

Om julestriden - med bilder I-


Jeg er så glad hver julekveld...


Fine treet . (Psst - juletreet jeg hadde i USA var littegranne finere.) 

Mamma har jo vært i nordsjøen og strikket nisser. Syntes de er så utrolig nydelige. 

Vi gikk ikke i kirken, men fin er det allikevel, og så heldig som vi var som fikk snø! 

Mhm

Dagen etter inviterte mormor oss på buffet. 




Onkel som skulle vise meg hvordan man bruker ISO på kameraet. Hadde ikke peiling på hva det var, er fortsatt ikke helt sikker, men vet at det blir anna farge.

Tante og mamma. Jeg syntes de ligner så mye på hverandre at det kanskje ikke er så rart at det er noen som mener jeg ligner mer på tante enn mamma.

!

Søte voffsen min. Snart har jeg henne ikke lenger. En uke igjen liksom, savner henne allerede!

Dette bilde er bare genialt. Elsker det.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Syns ikke du ligna så my på tanta di, men Kim gjor d :-O

- hun som vet alt

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com