fredag

Om julestrida - uten bilder-

Da var visst julaften over. Trist, men jeg fikk det jeg ønsket meg! - Svart Kamera (speilrefleks). Så nå skal jeg bli profesjonell fotograf, i Taiwan. Jeg er kjempe fornøyd, alt er liksom på topp. Ellers fikk jeg masse anna som egentlig ikke interesserer noen.. Haha.

Tidligere på dagen dro vi innover til sentrum, noe jeg syntes var rart, for jeg er egentlig bare vant til å holde meg hjemme på julaften, og det er det jeg liker best. Men sånn går det vel noen ganger. Skal ikke klage. Vi tok oss også en tur alle sammen innom mormor, som fant mange unnskyldninger på hvorfor hun ikke hadde invitert oss tidligere. Det var bare tragisk, men vi tok det til oss og ventet med latterkrampen til vi var godt plassert inni bilen.

Nå har jeg begynt å tenke på leksene som må gjøres før skolestart, så har på en måte begynt å skrive noe, sånn som overskriften er godt på plass hvertfall.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com