søndag

Om Julebord-

Vi har vært på julebord i Trondheim i helga. Det var koshelig. Det er sånn man liker det liksom. Det var på torsdag etter skolen jeg og Kim heiv oss i bilen og kjørte over daler og berg til vil etter to lange timer parkerte utenfor jobbleiligheten til pappa. Mamma og pappa hadde vært der allerede fra dagen før. Så sånn er det. Må sies at Kim er ikke så tøff som folk skal ha det til, for han var så redd av å sitte på med meg at han nesten ikke turte å lukke øynene.

Begynnelsen på fredag gikk ut på julehandling. Det liker vi ikke, for det er vanskelig og kjedelig å finne noen gaver til folk. Også koster det penger. Men det har absolutt ingenting å si, for jula er bare en glad tid hvor alle elsker å bruke penger på julegaver til andre. Amen.

Jeg vet liksom, mitt forsøk på å være wannabe-asiater. Elsker det.

Der er tøffingen sjøl vettu.

Det er så utrolig koselig når servitøren frivillig spør om hun skal ta et bilde av alle sammen, slik at det finnes ingen unntak slik at en slipper å være med i bilde liksom.
(not)

Mamma ga seg aldri med å fortelle hvordan pappa skulle se ut på bildet, så det var slik den endte med til slutt.

Barske pappa'n min.







Det er sånn typisk mamma å alltid knipse et lite bilde her og et lite bilde der. Smilet mitt er ikke fordi jeg liker det.
Mamma hadde en idé, at siden hun ikke fikk noen timer hos fotografen i år så skulle hun ta bilde av hodet til alle sammen, og redigere på en nisselue slik at det skal bli et fiks ferdig julekort (Julekort er ikke en tradisjon hos Eide-familien, så hva som fikk henne til å ville gjøre det akkurat i år vet jeg ikke..?



Om jeg ikke var trøtt nok så tok jeg på ansiktsmaske.


Og på vei hjem igjen snødde det, min første kjøring på snøføre. Litt skummelt.





Peace.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com