lørdag

Om ting som er litt surrete-

Jeg har fått dilla på manga. Det hadde jeg ikke før, før var det alltid taiwanske eller koreanske dramaer. Men ikke nå, nå er det bare tegneserier det går i. Og siden det er på dataen blir det liksom så vanskelig å konsentrere seg om leksene, for det er så utrolig lett å begynne å lese på mangaen istedet da.

Jeg har også to bøker jeg må lese og skrive om til norsken. Men det er liksom så vanskelig å begynne. For jeg er liksom halvferdig med to andre bøker som jeg helst vil bli ferdig med først, men kan egentlig ikke det, for må lese disse to, så da bli det bare surr, for da må de to andre halvferdige bøkene vente til jeg er ferdig med disse to bøkene jeg må lese.. Noen ganger skulle jeg ønske jeg var som hun i klassen, hun som leser super duper fort.

Også har jeg kinesisken. Jeg burde få fart på meg og studere mer av det. Men den utsetter jeg hele tiden, ikke for det at det ikke er noe gøy, for det er det, men for det at jeg alltid føler meg så trøtt til å gjøre det, pluss at jeg alltid føler det er noe annet jeg burde prioritere før det, selv om det jeg egentlig skulle ha prioritert før det er noe jeg ikke gjør uansett, så da blir det liksom ingenting som blir gjort..

Jeg passer ikke til å gå på vanlig skole.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com