onsdag

Om ting som blir borte-

Jeg har enkelte ganger store problemer med å finne det jeg leter etter. Som oftest er det slik. Idag skjedde dette to hele ganger. Hater det slik. Men for det er jeg fast bestemt på at det er rot som gjør at jeg har orden på sakene mine.
På skolen idag skulle jeg kjøpe en bok. Jeg hadde hadde gjort alt som hadde med bankkortet å gjøre da det kom til den delen hvor man trenger nettbank tingen. Så da var det like så greit å vente til jeg kom hjem, for på skolen var den hvertfall ikke. Ikke hjemme heller tydeligvis. Men i bilen, joda, der var den i en veske bakerst i setene. Hva var sannsynligheten for at jeg skulle se oppi der akkurat da? Det er til og med for meg et under.

I morgen har vi mappeinnlevering i historie. Det er egentlig ikke så bra, for det er mye å gjøre, pluss at jeg ikke er helt ferdig. Det verste er kanskje det at jeg ikke klarer å finne minnepennen min hvor jeg har det meste stoffet som jeg hadde gjort. Den finner jeg fortsatt ikke, og jeg som trodde det var ganske smart å lagre alle worddokumentene mine på den i stedet for på dataen i det hele tatt. Jeg burde heller ha tenkt litt mer logiskt enn som så, minnepennen er mye mindre enn dataen, så sannsynligheten for at den skulle bli borte under mine øyne er jo også ganske stor. Men neste gang, jo neste gang, da skal jeg være litt smartere.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com