fredag

Om byturen-

Det var godt å dra til byn. Føltes som en ekstra lang helg, noe som alltid er kjempe bra. Sparte 50,- gjorde vi og. Det for bompengene. Turen til var det egentlig ikke noe veldig planlagt å ikke betale for Mari som satt baki, men det det endte med det allikevel. Det var egentlig bare en misforståelse, så han bompenge fyren hørte bare på det jeg sa. Turen tilbake var det med meningen, og da var det bare jeg og Mari som satt i bilen, så før vi kom dit satt hun seg bak meg og lå på seg alt rotet for at hun ikke skulle bli oppdaget. Vi visste jo at det ikke kom til å skje, men det var utrolig gøy å bare gjøre det litt mer dramatisk enn det det egentlig var. Jeg er hvertfall stolt over meg selv over at jeg ikke begynte å le.

Jeg brukte litt mer penger enn beregna, men det er no så. Brukte penger jeg ikke visste jeg hadde, så tells ikke da. Fikk kjøpt meg en thailandsk bok ++. Og det beste av alt var jo når vi tilfeldigvis gikk forbi en Asia butikk hvor det solgte mange asiatisk matvarer. Det er jo alltid best, for der fikk jeg kjøpt meg koreanske nudler og Pocky! Kjempe bra. Og spisepinner!

Nå har jeg også kjennskap til hvordan universitetet i Trondheim er, noe som overhodet ikke har noen betydning siden jeg ikke skal gå der uansett.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com