tirsdag

Om tannlegen-

Gjett hvor jeg har vært i dag tidlig. Jo, jeg har vært hvor jeg liker meg aller best; hos tannlegen! Kjempe koselig å møte tannlegen som jeg ikke har sett på over et år. Vi hadde så mye å prate om, spesielt om de fire hullene jeg har klart å fått over den lange tiden som er gått. Vi hadde det supert sammen. Ikke nok med det, han fant ut at vi skulle ta og borre det ene, men største, hullet allerede der og da. Jo, gjerne, sa jo jeg, for det var jo slik jeg vill starte morningen og ende sommerferien på. Jeg hater den følelsen av å sitte på den liggestolen i nesten en time når kjeften er så grusomt tørr, føles som leppene blir rivd i stykker når de to par hendene prøver å få plass inni der. Men nå er det ene hullet tatt, bare tre igjen sok gjenstår. Heldige meg.
Og nysen jeg følte under ''operasjonsbordet'' kom når jeg bare var en få skritt hjemme fra, og bare sånn helt by-the-way så klarer jeg ikke føle halve kjeften min, så det er veldig ukomfortabelt å drikke iste.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com