søndag

Om det som er-

Når man har lært seg å kjøre er de feilene andre gjør når de kjører veldig synlige. Det merker jeg veldig godt når jeg sitter på med morfar. Egentlig er det ikke spesielt feilene han gjør, men det er det han ikke gjør. Som da er å ikke holde seg på veien og ikke holde seg i nærheten av fartsgrensen. Vi kjørte på landevei i 80km/t hvor han kjøre i 100km/t og flere ganger hadde dekkene ute i grøfta. Det var nesten like før jeg spurte om jeg kunne ta over, for det gjorde meg liksom litt nervøs der jeg satt. Jeg hadde jo et ønske om å komme meg hel gjennom dagen. Men flaks hadde vi denne gangen, og snart får jeg lappen min selv, så da skal jeg bli morfars privatsjåfør når han skal på fest. Ja sikkert, spør du meg.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com