tirsdag

Om tuttelitu-

Jeg var på en måte på fest i helgen. Tyskland turte ikke dra alene med hun som vet alt, siden kjæresten hennes skulle bli med vet vi alle hvordan det vil gå. Så hun klarte å overtale meg. Jeg hadde egentlig ikke så særlig lyst, men når jeg var i dusjen fikk jeg et sånt plutselig kick som ga meg den følelsen av å ville kle meg ut (karnevalparty), som baby altså. Hadde jo alle smokker og alt det der fra da jeg var baby på halloween i USA. Heldigvis ble tvillingene med også. Bilder blir det altså ikke *sjokk*. For det var ikke interessant liksom.

På torsdag drar jeg og Kim til Florida. Og en ting jeg har funnet ut er det at det ikke er sånn super smart å utsette alt til siste liten når det handler om en koffert som skal pakkes og lignende. Vi kjører til Trondheim rett etter i skolen i morgen, jeg er nå på jobb til halv ti, så kanskje det hadde vært en fordel om jeg hadde gjort det i går. Men jeg må innrømme det, dette kler meg virkelig.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com