lørdag

Om utakknemlige eldre damer-

Enkelte folk klarer ikke å la være å være frekk. Jeg liker ikke å bli fortalt hva jeg skal gjøre, jeg hater kritikk, og er ikke så veldig glad i at andre har rett (som de oftest har).

Det kom en dame innom mix for å sende en stor (!) pakke. Jeg hjalp henne med pakken og ga henne lappen hun skulle skrive adressen på (=150 kr). Hun skrev adressen feil og ba om en ny en samtidig som hun reiv den andre i biter. Vi deler ikke ut sånne lapper, de koster liksom en god del. Jeg lot hvertfall den gå, og fortalte henne den samlet prisen når hun var ferdig.

Hun: Jeg hører ikke hva du sier, musikken er så utrolig høy.

Jeg klarte nesten å si prisen enda en gang før hun avbrøt meg.

Hun: Det er virkelig høyt, du burde skru den ned.
Meg: Ja skal gjøre det, men det blir...
Hun: Det er ekkelt med så høy musikk. Det er virkelig plagsomt.
Meg: Ja, jeg skal skru ned lyden..
Hun: Det er ikke vanskelig å skjønne at det er ungdommer som jobber her
Meg: Nå er radioen på fra i går, så vet ikk..
Hun: Det var vel en ungdom som jobbet i går da.

Hvis hun har så imot ungdommer, hvorfor la en ungdom sende pakken hennes?!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com