søndag

Om slike ting-

Det er godt å få tilbake kontakten med venner det er lenge siden du har prata med. Det er nå ei tysk en jeg møtte tilfeldig på EF campen helt i starten av oppholdet i USA. Det var så tilfeldig at vi begge hadde stor  interesse av Korea, og hadde det ikke vært for at jeg satt på datarommet og hørte på en koreansk sang på Youtube, og at hun da satt ved siden av meg og la merke til det, hadde vi aldri visst om hverandre. Nå har vi begynt å prate på msn, hvor vi ivrige "planlegger" en tur til Korea til sommeren, før jeg drar videre til Taiwan. At det skjer tviler jeg sterkt på. Sannsynligheten for at det kommer til å bli noe av er minimal, men det er morsomt å prate om det. Og jeg har på en måte en pittelite håp om at vi klarer å ordne det slik. Passet for meg hadde det hvertfall gjort! Kanskje, kanskje ikke... Hmm

1 kommentarer:

Tonje sa...

Hei

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com