onsdag

Om hvor ting blir av-

Jeg fant ut at det kanskje var ideelt å skifte språk tilbake til et som alle forstår. Det kan være greit det og noen ganger.

Uansett... jeg har klart å miste norskboka mi, og jeg skjønner rett og slett ikke hvordan det lot seg gjøre. Jeg har en følelse av at ting bare forsvinner fra meg rett som bare det. Det kan umulig være min feil liksom, for hvor rotete kan en person egentlig være? Iphonen min detter også ut av hendene mine hele tiden. Jeg fatter ikke. Nesten som jeg skulle hatt en premie for å rote bort ting mest og miste mobilen min på bakken flest ganger. Da hadde jeg garantert vært mesteren!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg kan gi det hard konkurranse når det kommer til å miste mobilen i bakken!!! Så det så! ;D

- "Hun som vet alt" ^^

卡美拉 sa...

Da vinner jeg!

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com