onsdag

Om mitt vanskelige liv II-

I morgen skal jeg til Trondheim. Jeg kjører! For det er kult. Tonje skal sitte på, så det er best å ikke fortelle henne at jeg ikke så tre Bambier som gikk overgaten da jeg gasset på istedet for å slakke ned farten, for da vil hun sikkert ikke sitte på allikevel. Det var en grunn for at broren min satt ved siden av for å si det sånn.
Så i morgen skal jeg endelig kjøpe meg en thailandsk bok! Og en med kinesiske tegn, for vil lære meg flere av dem. Jeg skulle ønske jeg kunne holde på med språk for alltid. Det er det som er gøy liksom. Samfunnsøkonomi er jeg liksom ikke så grusommelig gira på.

Idag hadde jeg ris med spisepinner til lunsj. Det var godt. For ris med spisepinner er den beste maten i verden. I går prøvde jeg og å kjøpe japansk og koreansk mat på nettet, men det gikk ikke å få det helt til Norge. Da ble jeg skuffet, for det var jo tørr mat. Og jeg vil ikke vente helt til neste år før jeg får spist sånn mat. Det er grusommelig lenge. Egentlig ikke, men jeg later som det for da går tiden fortere.

Jeg spiser ølgjær. Bare fordi jeg vil ha langt hår. Håret mitt er veldig kort, og det har det vært grusommelig lenge nå, så fant ut at jeg måtte endre taktikk. Og jeg vil bare si det at det smaker helt for j*****! Tenk at jeg påfører meg slike smaker med vilje. Jeg må virkelig være desperat.

Jeg fant og ut i dag at gutter bruker lengre tid på do enn det jenter gjør. Da mener jeg når de gjør ærend nr. 2. For de må alltid sette av litt tid for å gå på do. Det kan ikke jeg se for meg jenter gjøre.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com