tirsdag

Om å jobbe på mixen III-

Jeg er ikke helt sikker på om jeg passer helt til å jobbe et sted hvor det er viktig å huske ting. Som i dag når jeg skulle avslutte. Jeg var helt ferdig med oppgjøret, skrudd av lysene, og klar til å slå på alarmen og komme meg ut døra da jeg plutselig, og heldigvis, kom på at safen fortsatt var åpen, uten frimerkene inni. Så jeg måtte jo da finne dem fram, putte dem i safen og låse den. Så tok jeg på alarmen, gikk ut døra, og klar til å dra hjem. Når jeg var ute kom jeg på at radioen fortsatt var på, så jeg fant meg til å låse meg innpå butikken, igjen for å skru den av. Jeg tok på alarmen igjen og begynte å gå mot bilen. Jeg satte i bilen, skrudde den på, tok på ipoden når jeg kom på at kinesisk bøkene mine fortsatt var der inne. Da var jeg så lei at jeg ikke gadd å gå bort, så jeg kjørte de få meterene, slik at jeg var helt ved døra. Jeg låste meg nok en gang inn, skrudde av alarmen, fant frem kinesisk bøkene mine, tok på alarmen, kom meg til bilen, og kjørte hjem. Jeg som var så utrolig stolt av meg selv for å bruke en halv time mindre på oppgjøret, kastet jeg bort femten minutter av dem på å låse meg inn og ut av mixen.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com