lørdag

Om å spontant begynne igjen-

Nå som jeg endelig har fått ny data kan jeg endelig begynne med kinesisk studiene mine igjen. For i går lastet jeg innpå rosetta stonen min. Det er gøy. Jeg liker det så godt at jeg var villig til å begynne helt på begynnelsen igjen, selv om jeg allerede kunne alt det. Nå kan jeg det bare ekstra godt liksom. Jeg elsker kinesisk. Skjønner ikke dem som ikke gjør det (?).

Jeg har også min egen stil. Altså, min egen måte å snakke på. Som jeg nevnte i et tidligere innlegg så er øretelefonene mine ødelagt (krise!). I dag tidlig måtte jeg altså klage litt på det, for det er vanlig rutine hos meg. Mamma begynte å spørre om jeg ikke bare kunne gå å få garanti på dem.

-Jeg kan ikke det, det er USA-ske produkter.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com