søndag

Om helgens hendelser-

Jeg har blitt privatsjåfør for dem som ikke vet det. Det liker Broren min godt. Særlig når jeg kjører han på fest og henter han drita full mens jeg er livredd(!) for å få spy i bilen. Men så god søster som jeg er passet jeg godt på han, og det var ved å ikke la han gå på fest nummer to som var samme kveld. Han var liksom borte nok som det var, tenkte det kanskje var best å få han hjem til sengs før det ble noe verre.

I går jobbet jeg på Mixen. Jeg begynner å komme til det stadiet hvor jeg snart kan jobbe for meg selv. Posten er rett og slett det eneste som gjenstår. Og siden sjefen min var så snill og gjorde ferdig postkurset jeg ikke fikk til, kan jeg begynne med det om noen strakser. Det er skummelt.
Uansett, i går, ti på tre, måtte jeg på do. Og Mixen har alt det der utstyrt på selve kiosken, så jeg gikk inn der. Jeg var sikker på at sjefen min var der han og, noe som han ikke var. Plutselig var det en mann utenfor som skrek og dunket i disken. Veldig sur, og jeg var veldig redd. Turte nesten ikke å komme meg ut av doen. Det rare var, var det at jeg skjønte ikke hvorfor sjefen min ikke kom og hjelpa han. Så jeg fikk jo bare skyndte meg med å vaske hendene mens han mannen fortsatte å smelle og skrike. Grunnen var jo det at han skulle tippe på hester og det stengte klokka tre. Hvem er det som har giddet å fortelle meg det? Jeg er ikke å utrolig at jeg kommer på helt av meg selv at hestene slutter å springe klokka tre. Det var kjipt. Heldigvis var jeg ferdig på jobb da, for jeg var egentlig veldig satt ut.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com