onsdag

Om første skoledag og tannlegen II-

Da var første skoledag gjort. Og det var jeg som måtte snakke om USA først. Sånt hater jeg, for jeg føler jeg alltid sier litt for mye, og litt for mye av det dumme. Men sånn er det altså..
Første skoledag er som førsteskoledag flest. Korte timer og tidlig slutt. Henting av bøker og litt sånn informasjon her og der. Sånn som man aller helst ville hatt det hver dag.

Før skolen, som startet 11.00, var jeg hos tannlegen. Det var det hele et stort mareritt. Jeg satt i over en time og gapet. Tre store hull hadde jeg i en enkel liten tann. Beskjeder om å gape høyere fikk jeg stadig. Og øreproppen min til musikken fallt bare ut. Jeg likte det ikke.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com