fredag

Om det som gjør vondt-

Jeg har hatt grisevondt i hodet de siste mange timene. Tror jeg har vasket for mye klær. For det er det jeg har holdt på med i dag. Ingenting annet. Og ryddet. Ikke mer enn det. Og sittet på dataen, og plukket bær, og søkt om jobb, og vært ute med Bianca. Ok, det er ikke noe mer enn det. Det er alt, lover! Men jeg syntes altså det er nok for at jeg har fått vondt i hodet. Nevnte jeg TV-en? For jeg har sett på TV og. . .
Men nå har jeg bestemt meg for at jeg er lei av å være husmor. For det er det jeg har vært i dag siden verken mamma eller pappa er (var, pappa er det nå) hjemme. Så jeg må sitte barnevakt for min 16-år gamle bror. Ikke sant? Det er ikke like greit alltid det altså. For man burde trodd han skulle klare å ta vare på sin egen klesvask og alt det der liksom, men nei. For det er der storesøster (meg) kommer inn i bildet. Det er et gedigert stort Ork! Jeg har lyst til å sove, for nå er det natt, men jeg holder på å laste ned en Taiwansk serie jeg syntes er super duper bra, så jeg tørr ikke gå fra den for stoler ikke helt på at Min Bror ikke vil trykke kryss på hele greia når han finner ut at jeg er årsaken til at internetten er så treg. Den har liksom 6 timer igjen på seg før den er ferdig nedlastet. Pluss litt til liksom.

Jeg har hørt masse på musikk i dag. I dag har det for det meste gått i kinesisk, ikke koreansk. For som regel går det alltid(!)i koreansk, for det er jo det som er best. Det vil jeg alltid komme til å mene. Ingenting som slår det, men kinesisk er en stor konkurent. USAsk er den minste konkurenten. Det vil jeg og alltid mene.

Så god natt til deg og god natt til meg og god natt til alle de andre som ikke har lagt seg enda. Veldig inkludert meg, for jeg er super duper trøtt. Kjempe trøtt! og jeg har grisevondt i hodet.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com