fredag

Om det som blir sagt-

Vikaren vi hadde i sosialkunnskap kom inn på temaet vi vanligvis ikke snakker om på skolen, utenom det ene kapittelet i naturfag i tiende.

- Nå har jo folk pulevenner. Vi hadde ikke det før alså.

Og for informasjonens del har jeg begynt å trene. Det er ganske greit egenltig. Etter styrkerommet dro vi en tur til bassenget for så å ta en tur inn til basstua. Og om du har sett filmen Bruno (som jeg sterkt anbefaler om du ikke har) så skjønner du sikkert. For jeg snakker fortsatt med annen dialekt.

- Det hadde vært bra om vi hadde blitt brun no.

Etter den lange treningsøkten kom jeg hjem og så at et brev med ringen jeg hadde levert inn for flere uker siden var kommet. Jeg måtte utvide den, og endelig fikk jeg den tilbake. Men så viste det seg at det var ganske stor, men grei nok. Problemet blir jo når jeg får trent en del at fingrene mine kommer til å slanke seg litt.

- Men da får jeg bare innvide den.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com