fredag

Om det som blir borte-

Jeg tror sommeren begynner å dra fra oss, og at høsten begynner å komme mot oss. Jeg føler meg ikke helt klar for det kalde været hvor jeg alltid må passe på å ha med meg nok klær når jeg skal noen steder. Det har liksom aldri fristet like mye, så ikke kommer det til å gjøre det nå heller. Bare tanken på å stå opp tidlig på kalde morninger for å måtte ta ut Bianca, slik jeg må hver morning før jeg skal på skolen. Hater å starte dagen med frost i meg. Skulle ønske sommeren varte hele året. Da hadde alt blitt så mye lettere.
Heldigvis har jeg (kanskje) snart lappen, så da blir det litt mer positivt å dra på skolen, men samtidig så er det ikke det heller, for da går jeg ikke like mye. Og gåing er vel den størte treningen som er i livet mitt. Uansett hvor mye jeg vrir og vender på det er det alltid noe som ikke vil passe helt inn. Men ja, det er ikke dette jeg vil. Jeg vil bare ha det varmt, uansett hvordan varmt det er, om det skulle være med regn eller uten regn, bare det er varme.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com