tirsdag

Det som ikke er så greit-

Jeg har til nå hatt min så aller verste morning, kveld og for den saks skyld, noen sinne. Det har jo egentlig ganske mye å gjøre med det at jeg i går klarte å drikke meg selv full, og det første gangen også for å gjøre allting verre. Så jeg føler meg egentlig ganske ille for å være helt ærlig. Hadde jeg ikke klart å slått ut en ganske stor del av tanna mi som er nokså synlig (jeg håpet at når jeg skulle våkne neste morning at det hele var en drøm), eller maten jeg hadde spist til middag som plutselig sånn helt uten videre havnet på badegulvet. Jo da kan jeg kanskje tenke på å innrømme det at kvelden var ikke sånn alt for ille da nei. Men om det er noe jeg ville gjort om igjen, så ville jeg gladelig takket nei, for det er så absolutt ikke verdt kvalmen og hodepinen som blir hengende igjen når du våkner så alt for tidlig morgenen etter.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com