torsdag

Om sene tanker-

Jeg får ikke sove. Sånn er det, så det eneste jeg da kom på å gjøre klokka 2.22 om natten er å finne fram den nye PC-en min og blogge. For det er jo ingenting gøyere enn å blogge, er det vel?

I dag fikk Min Bror meg til å kjøpe øl til han siden han skal samle en gjeng i leiligheten til pappa til helga, så da ble jeg satt på pinebenken. For det er det jeg syntes det er når jeg må begynne å innse hvor gammel jeg er som kan kjøpe øl til Min Bror som er så liten og søt (not). For har jeg liksom noen valg oppe i det hele? Nei, tror ikke det. Og for å være helt ærlig gjør sånne ting meg kjempe nervøs. Ikke fordi at jeg syntes Min Bror er for ung til å drikke og burde ikke gjøre det. For det kunne jeg ikke brydd meg mindre om, men fordi at jeg føler ikke selv at jeg er blitt hele 18 år. For min del er jeg fortsatt 16. Ikke en dag eldre enn det. Det er vel bare det fysiske som kan måles med aldreren min, hvertfall ikke det mentale. Ikke enda.


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com