onsdag

Om kjøreskole og teori-

Det har seg sånn at for tiden er jeg i Trondheim for å gå på kjøreskole. Har bare hatt en kjøretime så langt, og kan ikke akkurat si det gikk sånn veldig bra. Langt fra bra egentlig. Manuel gir er så absolutt ikke tingen for meg. Konsentrasjonsevnen min er veldig svekket sånn generelt, så hvordan kan noen forvente at jeg skal klare den ekstra tingen med manuel gir. Det er en tanke for mye for meg.

For et par uker nå har tingen vært det å studere til teoriprøven for bil. Det har ikke vært noen gøy studeringstid, for teorien på bilen er sagt og vil bli vanskelig. Derfor har jeg nå de siste dagene vært veldig nervøs for om jeg i det hele tatt skulle klare den. Noe jeg gjorde i dag. Første forsøk men syv feil. Så nå er det gjort. Trenger aldri å tenke på den lenger.. Ikke i Norge hvertfall..

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com