torsdag

Om å ikke føle seg 18-

Jeg hadde trodd det at når jeg ble 18, ja da skulle jeg få mer kontroll over alt. Men sånn er det altså ikke. Det blir vel slik når du fortsatt bor hjemme. Men jeg trodde virkelig at siste dag som 17 åring til dagen etter da du blir fyllt 18 at du blir automatisk en voksen og at du får flere muligheter til å vise det uten at det er noen som skal passe på deg hele tiden. Kanskje når jeg blir 19. Da, da er jeg hvertfall gammel nok!

Men hvis jeg skal være helt ærlig så er det vel riktig at jeg ikke helt blir behandlet som en voksen. Ikke enda hvertfall. Jeg føler meg ikke som en i det hele tatt, pluss at jeg har ikke vært det i en månede enda! Hva kan vel jeg forvente da, spesiellt ut av foreldrene mine? Jeg oppfører meg jo fortsatt som en liten unge. Eller, som en 16 åring kanskje..

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com